Nákupom v DM podporili prípravu slávnostného jedla pre ľudí v núdzi

TK KBS, mmo, ml; pz | 07. 12. 2020 14:50



Bratislava 7. decembra (TK KBS) Vďaka iniciatíve dm {spoločne}, ktorá venovala 5 percent z celkového denného obratu z 27. novembra, zrealizovala Slovenská katolícka charita prípravu slávnostného jedla počas adventného obdobia pre viac ako 2000 ľudí po celom Slovensku, ktorí sa ocitli v nepriaznivej životnej situácii.

„Keďže v DM neposkytujeme zákazníkom zľavy, ale máme dlhodobú stratégiu vždy výhodných cien, v DM klasické zľavy nenájdete ani počas Black Friday. A keďže dlhodobo podporujeme zmysluplné projekty nielen na báze dobrovoľníckej práce, ale aj finančne, inak to nebude ani počas tohto dňa. Naši zákazníci tak zas budú môcť svojím bežným nákupom v DM prispieť na niečo výnimočné. Teší nás, že tohtoročných 5 percent z nášho celkového obratu počas Giving Friday opäť pomôže na dobrú vec, obzvlášť v týchto nie ľahkých časoch,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti DM drogerie markt.

„Sme vďační, že projektom Giving Friday dokážeme spríjemniť viac ako 2000 ľuďom v núdzi ich neľahkú životnú situáciu najmä teraz, v predvianočnom období. Tento projekt nadväzuje na našu dlhodobú a úspešnú spoluprácu s dm drogerie markt, ktorá každoročne pomáha desiatkam mamičiek s deťmi zabezpečiť plienkovú pomoc,“ povedal Erich Hulman, generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity

TK KBS informovala Monika Molnárová



[naspat]


(C) TK KBS 2003 - 2024