Prvým tipom sú "zamilované prekvapenia". Použil ich pri kampani NTM v Austrálii. „V priebehu dnešného dňa napíšte jeden druhému zamilované odkazy a poschovávajte ich v dome, aute, záhrade či na balkóne... jednoducho kdekoľvek, kde ich ten druhý môže v nasledujúcich dňoch nájsť. Pri písaní odkazov buďte tvoriví – môžu to byť vyznania lásky, povzbudenia, ubezpečenia, ocenenia, poďakovania," uvádza tím NTM. Použiť je tiež možné moderné komunikačné kanály alebo SMS-správy. "Odkazy na najprekvapivejších miestach si určite zdokumentujte - o niekoľko rokov to môže to byť vzácna spomienka," uvádza tím NTM.
Myšlienka Národného týždňa manželstva vznikla pred vyše 20 rokmi vo Veľkej Británii. Angličan Richard Kane prišiel s nápadom zmobilizovať bežných aj vplyvných ľudí v krajine k tomu, aby zorganizovali niečo malé alebo aj významnejšie pre manželov vo svojom najbližšom okolí. Vtedy ešte netušil, ako sa tento nápad zmení v masové hnutie, ktoré ovplyvní pohľad na manželstvo v mnohých krajinách sveta. Na Slovensku sa tento rok konal už 10-krát. Celkovo je organizovaný vo viac ako 20 krajinách na 4 kontinentoch.
Viac informácií je možné nájsť na www.ntm.sk.