Požiadavky:
• SŠ/VŠ vzdelanie
• prehľad v kresťanskej literatúre
• ovládanie PC a práce s internetom na užívateľskej úrovni
• komunikatívnosť, zmysel pre zodpovednosť
• ochota učiť sa nové veci a rozvíjať fungovanie kníhkupectva
• skúsenosti v oblasti práce s pokladňou, skladovým systémom a znalosť cudzieho jazyka sú vítané, ale nie sú podmienkou
Pracovná náplň:
• organizácia bežnej prevádzky kníhkupectva
• riadenie pracovníkov
• objednávanie, príjem a predaj tovaru
• vybavovanie reklamácií
• komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi
• administratívne práce
• spolupráca na podpore predaja a propagácii sortimentu
Zamestnanecké výhody:
• zľavy na knihy a ostatný sortiment
• stravné lístky
• koncoročný bonus a špeciálne odmeny v závislosti od výsledkov predaja
Plat:
• základ 800 EUR brutto+príplatok za riadenie+motivačné príplatky na základe dosiahnutého obratu
Adresa pre posielanie životopisov: adalen.knihy@gmail.com
Telefón pre bližšie informácie: 0915 561 420
Termín uzávierky prijímania žiadostí : 20. marec 2019
Prosíme v prípade vášho záujmu a poslania životopisu o písomné vyjadrenie, že súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov v rámci spracovania žiadosti o prijatie do zamestnania.