Stretnutie, na ktorom sa zúčastnilo päťdesiat účastníkov z celého sveta, organizovali Pápežské misijné diela (PMD). Zo Slovenska ho absolvovala spolupracovníčka PMD na Slovensku Michaela Pobudová.
Prvý blok prednášok otvorila Katja Heidemanns šéfka Oddelenia Komunikácie s darcami za Missio Aachen, ktorá popísala skúsenosti z Nemecka a vyzdvihla úlohu sociálnych médií ako cestu na získanie nových sympatizantov a darcov, ku ktorým sa organizácia tradičnými komunikačnými kanálmi nedostala. Dôležitým elementom stretnutia bolo predstavenie kampane k Mimoriadnemu misijnému mesiacu októbru 2019 sestrou Robertou Tremarelli AMSS, generálnou tajomníčkou Pápežského misijného diela detí. Počas stretnutia prebehlo niekoľko skupinových workshopov, na ktorom zúčastnení zástupcovia Pápežských misijných diel odsúhlasili nápady na kampaň na sociálnych sieťach k tomuto Mimoriadnemu mesiacu. Kampaň k špeciálnemu misijnému mesiacu rozbehnú PMD na celom svete začiatkom budúceho roku.