Náplňou práce bude príprava podkladov pre kampane, návrhy a úpravy propagačných a informačných materiálov, zabezpečenie ich realizácie osobne alebo v spolupráci s inými subjektmi, organizácia podujatí Slovenskej katolíckej charity, koordinácia komunikácia s arci/diecéznymi charitami (získavania podkladov pre tvorbu správ, organizácia spoločných podujatí), spolupráca pri realizácii fundraisingovej stratégie, sledovanie nových trendov v oblasti marketingovej komunikácie a ich implementácia do komunikácie Slovenskej katolíckej charity a archivácia materiálov. Charita očakáva u kandidáta vysokoškolské vzdelanie, tímového hráča s proaktívnym prístupom, výborný time management a komunikačné schopnosti, orientáciu v mediálnom prostredí, fotografovanie a spracovanie fotografií (tvorba videí výhodou) a aktívnu znalosť anglického jazyka.
Slovenská katolícka charita (SKCH) je cirkevná organizácia, ktorá združuje 10 arcidiecéznych a diecéznych charít. Prostredníctvom svojich zariadení pomáha na Slovensku viac ako 23-tisíc ľuďom v núdzi. Realizuje tiež viaceré zahraničné projekty zamerané ma humanitárnu pomoc a rozvojovú spoluprácu, podáva pomocnú ruku obetiam obchodovania s ľuďmi a viac ako 20 rokov podporuje vzdelávanie detí v 7 krajinách sveta prostredníctvom projektu Adopcia na diaľku®.
SKCH je členom Caritas Europa a tiež medzinárodnej siete Caritas Internationalis.