„V súčasnej dobe väčšina organizácií aj jednotlivcov preferuje digitálnu komunikáciu. Keďže sa snažíme budovať modernú a efektívnu organizáciu, nemôžeme tento trend opomenúť,“ hovorí riaditeľka DCH RV Andrea Janická Rudnayová. „Chceme byť prítomní tam, kde sú prítomní naši podporovatelia, partnerské organizácie ale aj klienti. Náš potencionálny klient, resp. rodinný príslušník, ktorý hľadá službu potrebnú pre svojho príbuzného je najčastejšie človek zamestnaný s množstvom povinností. Internet mu umožňuje ponuku služieb pozrieť v pohodlí domova, stiahnuť potrebné formuláre, dohodnúť návštevu… Okrem toho sa naozaj široká verejnosť môže oboznamovať o aktuálnom dianí a projektoch, ktoré realizujeme a ako hospodárime s prostriedkami alebo darmi, ktoré sme dostali. Veríme, že prinesie množstvo pozitívnej spätnej väzby, napríklad rozvoj dobrovoľníckeho programu alebo fundraisingu.„
Stránka sa bude priebežne dopĺňať o aktuálne informácie. Viac je možné nájsť na adrese: charitaroznava.sk.
TK KBS informovala Miroslava Tarajová, FMA